Reparatie of storing melden
Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen. Lorem Ipsum is de standaard proeftekst in deze bedrijfstak.
Spoed
Is ons kantoor gesloten en gaat het om een spoedreparatie zoals wateroverlast of (vermoeden van) een gaslek? Voor zeer dringende zaken die niet kunnen wachten tot een volgende werkdag belt u 06 53 35 41 08.
Overige reparaties
In ieder huis gaat weleens iets stuk. In sommige gevallen bent u als huurder zelf verantwoordelijk voor de reparatie of vervanging, in andere gevallen gaat onze technische dienst of een door Padua ingeschakelde aannemer voor u aan de slag.
24/7 melden
U kunt uw reparatieverzoek melden in de huurdersportal Mijn Padua. Wees graag zo duidelijk mogelijk, dan begrijpen we beter wat er aan de hand is en wat we eraan kunnen doen. Stuur, waar mogelijk, ook foto’s mee. Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) contact met u op om een afspraak te maken wanneer er iemand bij u langskomt.
LET OP: voor storingen aan de lift, verwarming of het riool gelden andere afspraken.
Liftstoring
Staat u in de lift? Volg de instructies op die op de sticker staan. Staat u buiten de lift? Bel de gegevens van het bedrijf dat daar staat aangegeven (sticker) of kijk hier welk bedrijf liftstoringen oplost in uw appartementencomplex.
Storingen verwarming
Bij uitval van de centrale verwarming of andere storingen belt u rechtstreeks met de firma Joop Buiteman: 071 579 40 50. Vergeet niet te melden dat u huurder bent van Sint Antonius van Padua.
Let op: het bijvullen van de ketel is onderhoud dat u als huurder zelf moet doen.
Lees hier hoe dat werkt.
Verstopping riool
Bij verstoppingen of andere problemen met het riool belt u rechtstreeks met Riool.nl: 071 522 26 88. Vergeet niet te melden dat u huurder bent van Sint Antonius van Padua.
Regel het gemakkelijk zelf in Mijn Padua
Lorem Ipsum is slechts een proeftekst uit het drukkerij- en zetterijwezen.
Inloggen op Mijn Padua