Uw mening telt

We willen dat u zich prettig voelt in uw woning en tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom hebben we KWH gevraagd om daar voor ons onderzoek naar te doen. Met hulp van KWH vragen we regelmatig naar uw mening. Bijvoorbeeld als u gaat verhuizen, op zoek bent naar een woning, een reparatie meldt of wanneer we onderhoud uitvoeren (zoals schilderwerk of het vervangen van een lift). Ook vragen we huurders elk jaar hoe tevreden ze in het algemeen zijn.
Uit die reacties leren we veel. Gelukkig zijn veel huurders tevreden. Maar soms horen we ook wat beter kan. En daar doen we dan ook écht iets mee. Een paar voorbeelden:
- Bij het verlaten van een woning kregen we de tip om meer maatwerk te bieden. Ook willen huurders liever dat spullen kunnen worden overgenomen, zodat er minder wordt weggegooid. Daarom kijken we nu beter naar de persoonlijke situatie én gaan we soepeler om met overnames.
- Nieuwe huurders vonden het lastig om bezichtigingen zelf te regelen. We zijn nu standaard aanwezig bij bezichtigingen om te helpen.
- Bij het verhuizen (zowel vertrek als nieuw huurcontract) geven sommige huurders aan graag wat meer begeleiding te willen. We nemen nu meer de tijd om hierbij te ondersteunen.
- Algemeen merkten huurders op dat we soms te traag reageren op vragen of klachten. We zijn daarom bezig met het verbeteren van onze werkwijze, zodat u sneller en beter geholpen wordt.
Kortom: uw feedback helpt ons om beter te worden. Of u nu iets goed vindt of juist niet, laat het ons weten. We luisteren en doen er wat mee. Samen maken we het beter!