Compliment of klacht

Groene kaart

Hebben wij ons werk goed gedaan? Dan hopen we dat u de tijd wilt nemen om ons een ‘groene kaart’ te sturen. Dank u wel: van een compliment worden we bij Padua heel blij.
 

Gele kaart

We doen ons best om alles goed te regelen en uit te voeren. Toch gaat er bij ons ook weleens iets mis. Sorry, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bent u niet tevreden? Stuur ons dan een ‘gele kaart’. Dank u wel: we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
 

Klacht

Heeft u een klacht al bij ons gemeld, maar komen we er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie Wonen.
 

Tips en advies

Heeft u ideeën hoe wij ons werk nog beter kunnen doen? Tips en adviezen zijn altijd welkom.
 

Klacht en klachtencommissie Wonen

Heeft u een klacht over Sint Antonius van Padua, dan zoeken we altijd eerst samen naar een oplossing. Komen wij er niet uit? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de Klachtencommissie Wonen (KCW). Dat is een onafhankelijke en onpartijdige klachtenbehandelaar, die is opgericht voor huurders van Stichting MeerWonen, woningstichting Stek of Sint Antonius van Padua. Hier vindt u een folder met verdere informatie.

Mail uw klacht naar:
klachtencommissiewonen@gmail.com

of stuur een brief naar:
Klachtencommissie Wonen, Postbus 557, 2300 AN Leiden

Wilt u gebruik maken van een klachtenformulier? Dit kunt u ophalen bij ons op kantoor, downloaden of online invullen.

Mijn Padua

Regel huurderszaken gemakkelijk en snel via het klantportaal Mijn Padua. 

Inloggen op Mijn Padua