Compliment of klacht
Groene kaart
Hebben wij ons werk goed gedaan? Dan hopen we dat u de tijd wilt nemen om ons een ‘groene kaart’ te sturen. Dank u wel: van een compliment worden we bij Padua heel blij.
Gele kaart
We doen ons best om alles goed te regelen en uit te voeren. Toch gaat er bij ons ook weleens iets mis. Sorry, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bent u niet tevreden? Stuur ons dan een ‘gele kaart’. Dank u wel: we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Klacht
Wat moet u doen als u een klacht heeft over Padua?
- U gebruikt de gele kaart hierboven, of u stuurt een mail naar info@ws-padua.nl. U kunt ons ook een brief sturen. Deze kunt u sturen naar Padua, Forum 5, 2211 LV Noordwijkerhout.
Na ontvangst nemen we contact met u op. - Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, neemt u dan contact op met onze directeur-bestuurder, Anneke Allewijn. Dat kan door een mail te sturen naar bestuurssecretariaat@ws-padua.nl met als onderwerp 'Klacht directeur-bestuurder' of u stuurt een brief naar Anneke Allewijn, Forum 5, 2211 LV Noordwijkerhout.
Zij reageert meestal binnen twee weken. - Wordt uw klacht dan nog niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij de Klachtencommissie Wonen. Let op: zij behandelen uw klacht alleen als deze eerst door Padua is behandeld!
Klachtencommissie Wonen
De Klachtencommissie Wonen (KCW) is een onafhankelijke en onpartijdige klachtenbehandelaar, die is opgericht voor huurders van woningstichting Padua, WYwonen en woningstichting Stek. Hier vindt u een folder met verdere informatie.
Mail uw klacht naar:
klachtencommissiewonen@gmail.com
of stuur een brief naar:
Klachtencommissie Wonen, Postbus 1107, 2302 BC Leiden
Wilt u gebruik maken van een klachtenformulier? Dit kunt u ophalen bij ons op kantoor of downloaden.
Mijn Padua
Regel huurderszaken gemakkelijk en snel via het klantportaal Mijn Padua.
Inloggen op Mijn Padua