Compliment of klacht

Groene kaart

Hebben wij ons werk goed gedaan? Dan hopen we dat u de tijd wilt nemen om ons een ‘groene kaart’ te sturen. Dank u wel: van een compliment worden we bij Padua heel blij.
 

Gele kaart

We doen ons best om alles goed te regelen en uit te voeren. Toch gaat er bij ons ook weleens iets mis. Sorry, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bent u niet tevreden? Stuur ons dan een ‘gele kaart’. Dank u wel: we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
 

Klacht

Wat moet u doen als u een klacht heeft over Padua? 

  1. Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, neemt u contact op met de directeur-bestuurder. Dat kan bijvoorbeeld via een brief. 
  2. De directeur-bestuurder reageert meestal binnen twee weken. Als u er met Padua niet uitkomt, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de Klachtencommissie Wonen. 

 

Klachtencommissie Wonen

De Klachtencommissie Wonen (KCW) is een onafhankelijke en onpartijdige klachtenbehandelaar, die is opgericht voor huurders van stichting MeerWonen, woningstichting Stek en woningstichting Padua. Hier vindt u een folder met verdere informatie. 

Mail uw klacht naar:
klachtencommissiewonen@gmail.com

of stuur een brief naar:
Klachtencommissie Wonen, Postbus 1107, 2302 BC Leiden

Wilt u gebruik maken van een klachtenformulier? Dit kunt u ophalen bij ons op kantoor, downloaden of online invullen.

Mijn Padua

Regel huurderszaken gemakkelijk en snel via het klantportaal Mijn Padua. 

Inloggen op Mijn Padua