Reparatie of storing melden
Spoed
Is ons kantoor gesloten en gaat het om een spoedreparatie zoals wateroverlast of (vermoeden van) een gaslek? Voor zeer dringende zaken die niet kunnen wachten tot een volgende werkdag belt u 088-3450682.
Verstopping riool
Bij verstoppingen in de afvoer naar het riool belt u rechtstreeks met Riool.nl: 071 522 26 88. Let op: meld altijd dat u huurder bent van Padua.
Liftstoring
Staat u in de lift? Bekijk daar de instructies die op de sticker staan. Staat u buiten de lift? Bel de gegevens van het bedrijf dat daar staat aangegeven (zie de sticker bij de lift) of kijk hier welk bedrijf liftstoringen oplost in uw appartementencomplex.
Storing warmtepomp
Bij problemen met de warmtepomp belt u direct met de installateur. Hier vindt u een overzicht per adres welke installateur uw warmtepomp heeft geplaatst.
Problemen installatie Schippersvaartweg
Bij problemen aan de installatie (verwarming en ventilatie) op de Schippersvaartweg 37A-41U belt u rechtstreeks met de firma Heating Service 0348 688 777 of stuurt u een e-mail naar info@heatingservice.nl. Let op: meld altijd dat u huurder van Padua bent.
Bijvullen ketel
het bijvullen van de ketel is onderhoud dat u als huurder zelf moet doen. Lees hier hoe dat werkt.
Storing CV/installatie
Bij uitval van de centrale verwarming of andere storingen belt u rechtstreeks met de firma Joop Buiteman: 071 579 40 50. Let op: meld altijd dat u huurder bent van Padua.
24/7 melden
In ieder huis gaat weleens iets stuk. In sommige gevallen bent u als huurder zelf verantwoordelijk voor de reparatie of vervanging, in andere gevallen gaat onze technische dienst of een door Padua ingeschakelde aannemer/installateur voor u aan de slag. Staat uw storing hierboven niet vermeld? Dan kunt u uw reparatieverzoek snel en makkelijk melden via het klantportaal Mijn Padua, u heeft hiervoor geen account nodig. Volg deze drie stappen voor een vlotte afhandeling:
- Beschrijf de situatie zo duidelijk mogelijk. Dit helpt ons beter te begrijpen wat er aan de hand is en hoe we het probleem kunnen oplossen.
- Stuur als dat kan foto's mee. Dit geeft ons een beter beeld van de reparatie die nodig is.
- In de laatste stap kunt u een toelichting geven over de reparatie waarvoor u het verzoek doet. Zet hier geen verzoeken voor andere reparaties.
Wilt u nóg een reparatie melden? Maak dan een nieuw verzoek aan.
Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) contact met u op om een afspraak te maken wanneer er iemand bij u langskomt.
Mijn Padua
Regel huurderszaken gemakkelijk en snel via het klantportaal Mijn Padua.
Inloggen op Mijn Padua