Meer informatie

Klachten


Als u een klacht heeft, dan kunt u terecht bij de Klachtencommissie Wonen. De klacht kan gaan over de volgende onderwerpen:
- de afhandeling van een reparatie;
- de afhandeling van een eerdere klacht;
- het functioneren van de woningstichting;
- het optreden van onze medewerkers;
- het optreden van (werknemers van) bedrijven die voor ons werken.

De Klachtencommissie Wonen is een gezamenlijke commissie van de Stichting MeerWonen (Roelofarendsveen en Oegstgeest), Noordwijkse Woningstichting (Noordwijk), Woningstichting Sint Antonius van Padua (Noordwijkerhout), Woningstichting Stek (Lisse, Hillegom en Teylingen) en Woonstichting Vooruitgang (Sassenheim en Voorhout).
Elk jaar presenteert de Klachtencommissie Wonen een jaarverslag. Klik hier voor het verslag over 2019.
 
 
U kunt uw klacht schriftelijk indienen. Dit kunt u doen door een brief te sturen naar Klachtencommissie Wonen, Postbus 557, 2300 AN  Leiden. U kunt het klachtenformulier hier downloaden. Wilt u het formulier direct op uw computer invullen, klik dan hier. Ook kunt u op ons kantoor een formulier ophalen. Weet u niet zeker of het probleem dat u heeft met uw verhuurder behandeld kan worden door de Klachtencommissie Wonen, stuurt u dan toch het ingevulde formulier op. Meer informatie over het indienen van een klacht vindt u in de brochure.
 
De Klachtencommissie is per e-mail bereikbaar op het adres: klachtencommissiewonen@gmail.com.
 
Hier vindt u het Reglement Klachtencommissie 2020.